2014 m. kovo 14 d., penktadienis

i'm so bad at pavadinimų galvojimas. kažkaip vaniliniai smilkalai nebetraukia, o ir šiaip, smilkalu nebesinori būt. vaje, nežinau ką daugiau pasakyti
gal, kad man patinka medžiai ir pavasaris. rimtai, dangus ir vėl pilnas pavasario. gražaus gražaus. o ir šiaip visur gražu ir gera. galėtų dažniau pavasarių būti. kad tik greičiau gėlės pradėtų žydėti
tik va, labai norėčiau pabėgti iš čia. kuo greičiau
man nepatinka laukti
šiandien labai tuščia ir mintys kažkokios padrikos. grįšiu vėliau
juk grįžau 
tikriausiai turėčiau daug ką papasakoti. gyvenu gerai, tik užeina tokios nenusakomos akimirkos. tai liūdesio, tai džiaugsmo. tai verkiu, tai juokiuosi. bet esu laiminga
dar beveik jaučiuosi viena, bet turiu savo knygas. vaje, kaip aš nusišneku, tiesiog minčių galvoje tiek daug. o ir šiaip nesuvokiu ką čia veikiu
(man labai nepatinka laukti atsakymų į laiškus)
tokios tokelės 
http://www.youtube.com/watch?v=1l3d0ZLGNXE (labai graži daina) vajezau kaip aš jį myliu

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą